Tinklų administratoriaus taisyklės

admin.knygaKiekvienam iš mūsų, prižiūrinčiam kompiuterius ar jų tinklus, būtina ne tik turėti techninių žinių, bet ir mokėti bendrauti su šalia esančiais žmonėmis ir klientais. Todėl UAB „Enersys“ darbuotojai, norėdami užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę ir tinkamą psichologinį įmonės klimatą, laikosi šių taisyklių:

1) kliento duomenų konfidencialumo apsauga yra svarbesnė už konkurentų siūlomus pinigus,

2) kantriai atsakyti į visus kliento klausimus,

3) net ir mažiausiai kompiuterių priežiūros problemai skirti reikiamą dėmesį,

4) gero daikto neremontuoti, o atliekant  remontą nepakenkti,

5) atlikus darbą patikrinti jo rezultatus,

6) stebėjimas įrangą, nes taip apsisaugoma nuo „neplanuoto“ gedimo,

7) turėti prižiūrimos sistemos aprašymą ir vadovautis duomenų atstatymo strategija – būtinais darbo dokumentais. Ne kompiuteriai svarbiausi prižiūrint įrangą, o sukaupti duomenys .

8) kompiuterių tinklų administratorius privalo nuolat mokytis ir dalintis savo žiniomis su vartotojais,

9) blogų vartotojų nėra, o yra tinklo administratorius, nemokantis organizuoti kompiuterių tinklo darbo ir nebendraujantis su dirbančiais vartotojais,

10) tartis su savo srities kolegomis yra būtinybė, o ne žinių  trūkumo demonstravimas.